我最憎D女人成日攞反以前D黎講,
好似我家最大果個女人,
ar 爸都係企開一邊,
唔係mam話晒事, 係次次講親野,
佢都係覺得佢自己啱晒,
有佢講冇人講,我最憎利d人,
比人既感覺好似大晒咁,
更可憐係,
煩........
冇可否認,女人一定係煩d,
亦係表現佢地關心子女,
不過, 我mam而家越來越煩,
舉e.g. mam said: " 你去針水, 入去廚房針水, 去針d熱水~!!"
點解唔簡單一d???
"你去廚房針熱水." 已經講完自己講既野,
(e.g. 2) 妹said: " 邊個講吾?係唔係mam?"
mam: " 唔係我, 我冇出聲, 係唔係我啱啱講 .... 吾, 好臭ar? 其他我就冇, 我只係講,係唔係哥哥去洗手間? 吾...好臭ar, 係唔係利個? 其他就冇講, 唔係我."
汗, 利句啱啱講, 好新鮮~!
簡單一d : " 我只係講 .... 係唔係哥哥去洗手間? ....吾, 好臭ar , 冇講其他la."
所以話, 做人煩,但唔好煩到人,
我覺得係咁,不過, 我依然仲2我mam,
只係唔想佢咁煩.
今日去左我屋企乎近畫畫,
我好仲2 係街上畫畫,
而且係第一次,
雖然唔係好靚,但係新嘗試 :)
仲有好鬼多功課,
好辛苦, 我功課做了~

|