今日又係7點10先起身
之後返到學校
豬頭好火咁同我講野
所以我都嬲左佢
係學校成日係度好火
不過豬頭原來係唔開心
放學之後
豬頸唔舒服
所以上左黎我屋企
之後靠我三寸不爛之舌
終於我哄返佢開心啦^^
冇幾耐
我就要返工啦
之後我見有小小肚餓
同豬頭去左[王子麵包]買包包食
我買左個[豬扒包],[芝士肉鬆包]
而豬頭就一個[芝士肉鬆包],三個唔知咩野既野= =
之後我就返工啦
因為今日阿麟放假
所以得我一個送外賣
好多外賣
不過都好既
因為多外賣
送下送下
d時間就過得好快^^
話咁快就收工
食埋個飯
之後就慢慢行返屋企lu
因為我中途好急屎
所以行得好快
唔記得左打比豬頭
到左返左屋企
爆緊石果時先打比佢
好在佢大人有大量
冇怪到我
kaka!!
by豬頭:豬頭老婆
唔好再亂諗野啦
我心入面只有你一個

|