| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 24 日 星期六  |
| 2007-03-24 |
分類: 未分類 |
我又打返日記啦
唔知我可以維持幾耐呢?
今日11點幾起左身
之後等隻[豬頭]打比我
佢大約12點到就上到黎啦
真係好好掛住佢
因為依幾排日日返工
冇咩時間陪佢
好對唔住阿
我知你唔會怪我既^^
講返今日
同隻豬係度玩
玩玩下都成5點
我就落去左百佳買壽司比佢食
之後食完
佢就做視藝果d野
因為我今日要早d返去茶餐廳食野開工
所以早左出門口
搞到佢本來整好哂d野
諗住話做視藝果d果時
我就話要出去
好對唔住阿><"
今日返工都唔差
有15蚊貼屎
今日冇外賣送果時
係茶餐廳勁忙
今日係星期六
多人到痺= =
做到死死下
我今日仲要拎野果時
燙親隻手指公
痛到死= =
放工之後
食埋飯
就慢慢行返屋企lu
咁就一日啦
聽日仲要返工
加油加油!!
30號出糧啦^^
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|