LoveYou Forever
大家記住留CM先走牙!!!!!
chipb712
暱稱: kaiwai
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-06-24
2009-03-16
十分疲倦
2008-12-05
2008-12-04
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 19
今日人氣: 1
累積人氣: 512
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 5 日  星期五   晴天


2008-12-05 分類: 未分類

死人陳X發,我地
一早都話你識得佢(Miss Ho)嫁la
又扮晒野,依家又咁多事
做人做到你咁好賤格囉
你咪成日鳩up拉,叔叔
明明我地吾「酥」你先,
你先吾理我地炸,吹得就吹
重有咪甘多事!!系你send埋d
好似同細路仔講道理既MSN尼煩撚住灑
〇n9拉你,我地send message 尼系叫
你收皮炸,你估吾Q洗錢牙
阿晴都話你系咪同你個牙菜做得多牙,
你D message我仲記得,
你話:你知道嗎, 我挺欣賞之前和你們亦師亦友的關係的.
可是不知為何上星期三起, 你們的態度很冷漠, 我再三問你們, 你們也沒有回應甚麼, 就像對陌生人般, 如果我有做錯的話, 我在此對你說聲對不起...但這讓我知道, 我是時候忘記之前亦師亦友的關係, 做返老師的責任. 於是乎, 誰人吵, 我便叫她細聲少少. 就連潘芍茵吵, 我也叫她妯聲d, 可是她聽了後又忘記了, 於是我盡量和她少說話...可是那麼多人, 駁我嘴的只有阿晴梁詠琪. 何雪晴說: 咁多人講野你都唔話? 事實是這樣嗎, 我每個人都有話! 可是其他人靜了少少, 又見你們在聊天, 於是又吵起來了...我話其他人, 其他人又看著你們兩個...或許你不知道, 你們邊聊邊笑( 特別是笑, 真的很大聲, 當局者迷, 邊觀者清哦), 對其他人的影響有多大~!如果我真的唔俾面俾你地兩個, 你們早就好像梁詠琪般被我投訴以及打電話給她父母責備了如果每個人吵, 都問我做咩唔話其他人, 無人做第一個靜的人, 那麼會有靜下來的時候嗎? 竟然你們要冷漠, 我無意見, 但你們要吵, 我只會叫你地細聲d...咁都有錯? 竟然你們要把我們的關係斷絕溝通渠道, 那麼我也無話可說...尚且, 不要只說潘芍茵這幾天她怎樣怎樣, 我知道, 她也有錯, 我會私底下話她...但係, 你要知道, 你們上幾個星期起已經秘密地在說她了! 你又有無理過她感受? 我承認, 我在師在友兩方面平衡做得不好, 我有錯, 但, 你們, 就沒有錯嗎? 我說這麼多, 只是以事論事, 沒有責備之意, 你自己想想吧...
{我每個人都有話!可是其他人靜了少少, 又見你們在聊天, 於是又吵起來了}依句好假囉!
(我知道, 她也有錯, 我會私底下話她...但係, 你要知道, 你們上幾個星期起已經秘密地在說她了! 你又有無理過她感受?}依句明幫佢lo(牙菜)
仲乜依加扮好人牙??我地愈睇愈吾据囉,你收皮拉!!仲有以後吾好再sd野尼,我地冇時間應酬你囉!!!」
阿晴都話係lo




訪客留言 (返回 chipb712 的日誌)


BeStwInGWinG 於 2009-03-15 02:27 AM 發表:
黎我blog唔留cm?!
插爆你屎fk架!`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BeStwInGWinG 於 2009-03-13 12:49 AM 發表:
c0mm3nt`
睇唔到你打乜!-0-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kellyming 於 2008-12-22 03:59 PM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]