| «‹ August 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 5 月 31 日 星期三  |
| 金日係我哋o既聯校畢業 ~~ |
我今朝八點三返到學校
返到學校阿sir俾咗我哋tick之前做o既評估
tick完之後
我哋嗰班就落去搭車去尖沙咀o既文化中心
入到去文化中心
我哋嗰班係第一班入去,
我哋悶到差唔多o訓著
超級悶.....
終於都禮成啦﹗
我哋可以走啦﹗
好開心呀﹗
我返到屋企見到媽咪係度包稷
我都想包呀.....
我走去媽咪度
包包包包.....
我包得超樣衰,好似我咁
之後我返我間房度開著部冷氣
係度嘆
好舒服呀﹗
|
| ??�貝?蹇???#posttime## [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
WING* 於 2006-07-18 08:39 PM 發表:
|
|
|
Stone 於 2006-06-23 07:43 PM 發表:
抵死啦,
比人罰企...^^
話咁快你地就考完個試喇...
就快放暑假喇,
你地可能會好開心,
因為可以周圍去玩...
但我就仲要返工,
返到學校又冇你地陪我玩...好悶
不過我知道你地一定會返來搵我o既...(等你地)
多謝你份禮物呀,
真係好鍾意...
我會好好珍惜佢!!
P.S.好想睇你果d有密碼o既日記呀...
|
|
|
Stone 於 2006-06-08 12:19 AM 發表:
今日終於睇左你個日記!哈…雖然叫做日記,但你都唔係日日寫o既…
幾日冇同你傾計了,靜得有d唔係好慣 ^^
你地介有唔夠十幾日就快要考試了,就更少機會在學校見到你,我可能會覺得好悶 …
比心機溫書了,如果有唔識可以問我架 ^^
|
|