| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
開心既一日  |
琴晚2點幾返
4點先訓
之後行7點幾打黎嘈醒我
整到我無得訓
就起身玩電腦
玩到2點幾3點
落左去玩
之後見到佢\
好開心
跟住去左踢波
踢到7點
就返屋企同佢\玩icq
玩到9點玩得好開心
不過文點,朗,軒佢\地又咁早落去
整到我無得同佢\玩= =
之後落到去就落雨
落完之後玩兵捉
12點就去左食宵夜
之後坤先黎
我地去左燒火機
燒完玩多一陣
玩到1點幾就返左屋企啦
|
| 刊登時間︰2005-09-18 09:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |









 |
開心  |
放學之後去左踢波
跟住6點幾就返左屋企
食完飯
有人打黎叫我出去
原本想係屋企同佢玩icq架
玩得好開心
不過我好少見到小學d fd
所以9點幾就出左去啦
同朗,坤,軒,文點佢地一齊
之後就去左搵呀達
我地幫佢整熄d火
點知個警察以為我地係到玩
不過最後都無事
就去左玩兵捉
玩左一陣去左食宵夜
一直同佢玩緊信息
之後坤走左
我玩到2點就返屋企啦
係咪好乖呢 |
| 刊登時間︰2005-09-17 09:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |









« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 124 | »
|