今朝好早起左身 諗住同佢傾 ^^ 之後佢地話去元朗踩roller
果時我食緊野 文就走左 唔識去 同容傾左陣 原本諗住同佢一齊去
容話佢地5點幾先走 之後頭痛所以訓左陣>< 訓左陣打比佢 咁快走>< 同容講左d野 我唔係亂諗架係我覺得><
之後 佢返左屋企 同佢傾左陣 食完lunch 之後仲頭痛>< 所以就訓過
好似訓到6點幾 之後就起身玩電腦>< 想同詩(妹)傾 不過佢好似唔得閒 所以同yan 何ling傾
好多野都淨係同何ling wincy 講 因為得佢地先會幫到我^^ 佢地都好多野同我傾^^
何ling和wincy是我的最好朋友 我不想失去你們
何ling講得岩 考試唔應該拍拖>< 好易影響成績 不過冇所謂^^ 同佢一齊可以咁開心 下年要努力讀書><
日日都放假>< 一個人好悶呀 有冇人得閒上黎我屋企陪下我>< 悶死
有冇邊隊波想同我地踢返場友誼賽 唔勁唔好搵我地><
詩(妹)呀 除左佢之外 我最錫既人一定係你^^ 永遠都唔會變^^
|