今日6點幾起身溫書 之後佢又陪我起身溫書^^ 一路同佢玩sms^^
之後就返左學校考中文 考1個半鐘 好多野寫 仲有2題唔夠時間做>< 好彩果兩題好似得6分
考完去左交錢比吳sir 佢又要影印 搞到我冇得見佢住>< 跟住見到小潘同大潘 同佢地傾試卷d野 小潘咁快改左作文
60分^^同家昌一樣 teddy得53分 佢得一張paper 第一次咁高 最高70分 有4個 曼,豬包仲有唔知邊個
之後去左搵佢^^ 等埋容佢地先走 等到11點 之後去左北江
比佢地玩 係到行黎行去 之後同佢拖手^^ 好開心 咁岩婷係前面 佢見唔到我^^ 比佢地玩多陣就去左天耀
行到天耀果時 比camp狗見到我地 問我地做咩唔返屋企>< 冇理到佢就走左 跟住去左M記食野^^ sweet sweet^^
羨慕死佢地^^ 比曼見到>< 你應承過我唔同人講架 之後就係出面行黎行去^^ 好好笑 跟住又比陳sir佢地見到><
之後容就返左屋企 佢又返屋企 之後我就同文返左屋企>< 行左成半個鐘 行得特別慢 果時好眼訓好累 因為今朝早起身
返到屋企就同佢,詩(妹)傾 好開心^^ 之後佢溫書我又溫數 盈打黎問數 好得意呀佢 咩都唔識咁
溫到6點幾 佢唔溫我又唔溫^^ 成日掛住睇電視唔溫書>< 下次唔俾你咁早起身><
好掛住你呀^^ 已經有32400秒冇見過你 已經好耐><
to詩(妹):仲有冇歌想要 要既話同我講我幫你dw^^
to容:唔好嬲喇 玩下ja 最多下次唔晒你 |