| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
唔駛返學  |
今日唔駛返學
去左打波
有個人玩and1超勁
打左成個下午
唔識作文
好彩有個好好既人幫我作^^
眼訓唔打喇
|
| 刊登時間︰2005-11-16 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |









 |
旅行  |
今朝遲左出門口
自己一個返學
同聰佢地係操場玩
見到好多人
清話我個樣好惡><
果時玩緊
之後去左禮堂坐
係到玩d好無聊既野
聰對住呀sir勁大聲講fuck
比人罵 好好笑
成9點幾先上車
咩野食都未買
一路玩sms一路聽歌
去到玩d唔知咩game 幾好玩
重左5kg><
同昌落左去食野
食完野就夠鐘食飯
好難食
之後就同昌去左打桌波
記得打比佢 不過佢果時食緊野
Mr,Wong佢地又黎左 一齊打
勁好笑,
之後去左打籃球
同昌係到屈機
嬴晒
等埋聰去踢波
好快就走
都冇咩野好玩
係車後面d女仔勁嘈
咩都笑
返到屋企玩電腦
有個女仔add我
唔識佢
佢講左好多野
唔知點好
跟住9點幾有個社工黎左
同我講左好多野
叫我參加d咩
之後妹妹又做功課瑩又咁早訓
冇咩人同我傾
好野
聽日唔駛返學 |
| 刊登時間︰2005-11-15 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |









« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 124 | »
|