原來依個世界係有奇績嫁!!!!!
話說我地今日照舊去左人造草度練波,,練完之後去左三人場踢波,去到之
後見到1個鬼老同佢個仔係度踢波..禁我地就同佢地一齊踢波..我地成班
人休息緊ge時侯,佢問我地最鐘意香港邊隊球隊..我地話係傑志..跟住佢
話佢係傑志ge coach,,跟住我地就問佢我地可唔可以入傑志..佢竟然話
ok..no problem ,之後佢問我地幾多歲,同埋問我地幾多號電話.之後佢
話聽日或者後日叫佢果friend打比我地......如果大家唔信ge話.就上以個
綱--http://www.kitchee.com/index.php?option=com_content&task=view&id=220&Itemid=83
今日我見到果個人叫狄恩___Today so so so Happy ar!!!
|