今朝早比Eric Fung嘈醒左__之後去左練波..踢吓踢吓無la la仆街.成日都
仆街,仲要次次仆街都係整親隻手ge\./
練完之後就返反屋企攞釘boot,跟住成班人去左東城食lunch.呀誌叫左
果蝸牛飯..嚇q死我,原來係蝸蛋牛肉飯!!我地幾乖呀..食飯之前仲祈禱添
呀..係咪好強ar!!
食完之後搭車去草苗練波......疲倦的一天