今日返左school補習..同我地補英文果個Ar.sir超超超柒!!下果星
期仲要默書..!!
補完習之後,我同誌AND我啲朋友去左踢波,跟住之後去左7-11買
撈麵..啲撈麵巧辣ar!!今日都幾happy..