今日朝頭早又要補習,補完就落左去食野
食完野就同啲FD去踢波,踢到5點幾就番左屋企lu.......衣家係屋企hea緊!
我同牙Mum佢地參加左adidas 5人全能足球比賽,我地果隊名叫做Hong Kong superman.係咪型到嘔泡呀??
原來果舊沙包真係有用嫁wor,事關我衣家隻腳大力左,好happy!!