我已經好多日冇寫日誌呀,sor!因為太累ar同5想寫!
講返前兩日,我因為要去足球比賽,所以要早退:我落去校務處早退過陣,叫埋JOYEE陪我落我.JOYEE落去過陣冇問Ms.Wong比5比,返返上去比Ms.Wong見到,結果罰左JOYEE聽日留堂(真係對5住ar!)~個比賽我地輸左7比1,對手係黃大仙,我攞埋張黃牌添,成世人第1次攞!
今日係情人節,但係冇情人,所以我決定今日同班fd去踢波波,我勁5想放假.成日係屋企睇電視,打機同埋比牙媽屌,衣的日子死左去算la!我的成績勁义,比牙媽狂鬧.之前勁想離家出走,但係最後都冇.
|