今日11點已經起左身,跟住就刷牙洗面,同牙媽一齊落去食早餐,又去吃果間'詳景'(好似5係禁寫嫁),食完反泥就係到反電腦同聽梁洛施果首(眼淚的好戲)我覺得好好聽~反下反下牙媽無端端叫我温陣書,我禁乖仔當然聽牙媽話嫁la,温到兩點幾,call左我個FD一齊去踢波.
3月2號離島區要比賽,所以又要早退.跟住3月3號學校又要比賽,係文東路果個人做草足球場,好似11:30牙,記得泥睇我地比賽牙!!
牙誌就泥生日la,等我送包紙巾比佢先^.^