其實我好耐冇打qooza la,so今日打反!!
今日係學校比air sir話我頭髮太長,其實我己經慣左比人話,逐漸成為左我ge習慣!!
其實嬲一個人真係好辛苦嫁,大家笑多啲la,笑多啲靚女啲嫁同埋咪再割手la,~最憎人割手!!
聽日又有比賽la,我地好有可能係今場輸呀!!希望5好輸la!!
近排鐘意左吳尊.佢超靚仔呀!!