今日終於番學la,但係我仲末講我的'好成績'比我牙媽聽牙!屌!!中文5合格"英文:62"數學好似:26"IS又5合格.由於今日上堂冇乜野發生,所以5講la!!
放左學之後,我同牙yan,Joyee,Kai樺,牙誌同埋比比(多比)一齊行去逸東.原來比比同田鼠都失戀(真係好慘ar)我哋去左逸東之後我就返屋企攞個籃球去炮台打波.
去左炮台打左一陣波之後,5知邊個話想飲酒,跟往牙yan同埋Joyee去左買,我飲左少少,都冇乜野.打到6:06分就返屋企la,牙媽返到屋企之後,講左的'好成績'比佢聽之後,狂係度鬧我,勁煩牙!! 話我'你點讀書嫁,讀到禁樣'
|