今日我10點已經起左身~~因為無la la有條友打比我嘈醒左我=.=,跟住就開電腦反__反到11點就搭車去地鐵站揾AR.誌!
學界輸左比可X 1比0~起5底呀!!個球本來5應該失嫁.頂佢個肺!!
踢完就同成班人一齊去唱k.我唱到3點幾就返屋企LA.
5想打LA__冇心情!!