|
2007-10-9
|
今日真係......
唉......
黑到爆呀~ T^T
ERS唔記得攞書出黎,
仲有個D就唔講啦......
Lunch今日食西洋炒飯,
幾好食~
Lunch班人先無聊,
我同Yuki玩"自殘",
吳德聰班人玩搶書包,
仲玩得好開心 = =
F.A堂講國歌D嘢,
跟住要討論,
阿Sir比提示d人仲要比人鬧,
真係慘呀~
放學去Art Room,
等到差唔多4點先入得,
頂...
不過好彩畫曬啫,
我哋幾個(Yuki , **行,Eugene......)一路傾,
一路等....
個何健亮好搞笑呀~
做D 好** ge動作,
笑死我哋,
不過今日我知道咗一樣嘢,
就係......
不過佢都同咗我講Sorry ge~ ^^
|
| 刊登時間:2007-10-09 06:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 313 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|