|
2007-10-3
|
今日勁大雨,
返到學校,
就變咗一隻"落湯雞"啦~
好慘.....
今日都幾悶下~
lunch之前,
個"偉大"ge 班長先至講話要買H.E D嘢,
唔早講,
痴ga~
H.E.....
勁無奈囉~
好慘,
冇帶盒,
要食曬先走得 T^T
好彩有個好人幫我食咗2個 = =
跟住我, Yuki, Antonia一齊行去啦~
係途中仲見到3個傻仔,
哈哈.....
唉......
又冇功課,
冇嘢做,
唯有溫E.P.A la~
P.S 阿Sir今日都考試呀!
加油啦!!
十卜你ge~
|
| 刊登時間:2007-10-03 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 313 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|