|
2007-10-17
|
今朝搭車,
搭過咗一個站 = =
好鬼死蠢~
去到"7"仔,
以Yuki走咗,
就自己行上去,
點知返到去先知,
佢今日冇搭MTR~
今日睇咗幾個人D BB相,
不過估唔到Eric會咁順攡,
問佢佢就比我睇囉~
佢細個同而家都唔似樣ge~
不過都幾得意,
我最想睇Eugene ge BB相囉~
我諗應該會幾得意!
Geo真係悶到嘔電呀~
中文test.......
我諗都死死地ge la~
最"O"咀係冇啦啦叫我攞Key落去比我老豆 -口-"
好想打佢 = =
小息個陣,
Eugene嬲嬲地,
佢嬲起黎都幾恐怖ge wo~
好彩唔關我事啫~
F.A堂揀歌,
最後決定唱'童話"
但係好多人唔想唱 = =
P.S 真的很想問一句:
"到底去哪裡???"
|
| 刊登時間:2007-10-17 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 313 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|