|
2007-09-10
|
頭2堂,
Geo....
勁想訓呀!
點解今年仲係佢ga??
中文.....
唉.....
又做無聊嘢!
Maths,
幾開心呀!!
又係阿Sir過黎教 = =
Eng......
話咁快就一堂!
Music......
唱校歌,
Miss話下次集會要唱,
唉.....
又係個死人頭校長 . \ / .
今日借書比阿Rain,
希望佢聽日早d返黎啦!!!
今日好開心呀!!!
返完學,
因為Antonia要開社會,
所以今日同Vivian一齊行,
食完飯,
行咗一陣,
就去大家樂一齊做功課,
佢教咗我Maths呀!! ^^
哈哈.....
得閒再一齊啦!!
|
| 刊登時間:2007-09-10 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | ... | 313 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|