|
2007-09-03
|
今日係正式上堂,
唔錯呀!!!
幾開心呀!!!
第一堂Maths,
Mr.Lai教,
LLL話佢似崔建幫,
我都覺幾似,
而且上佢堂,
都幾得意,
同輝輝差唔多,
只不過輝輝係勁吵,
佢就都幾靜ge~
Eng係Mrs.郭教,
唔錯!
最好笑係中文堂,
何道生教得幾好玩,
到到最後仲差d笑死我呀!!
唉...
今日調鬼咗位呀!
人哋坐得好地地,
岩岩先同d人熟d啫,
你就調走人,
唉......
不過算啦!
呢個位都有人同我傾計!!! ^^
放學去咗吉之島,
食咗車仔面,
跟住行咗一陣,
就走啦!!!
今年要干爸嗲呀!!!

|
| 刊登時間:2007-09-03 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 313 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|