今日考試唔係好難, but.. 衰佐,..中史最少扣錯2分啦
另外..祝許穎生日快樂..!! 而家俾埋中文版你啦:
祝你生日快樂, 祝你生曰快樂, 祝你生日快樂o..祝你生日快樂( 好無聊啊>< )
許穎, 我地buy 佐份超大型ge禮物俾你啊^^, 希望你中意啦.....
溫書啦..未溫中文啊...886