☆°.~FoReVeR FrienD~°﹒☆
chiuyung
暱稱: 蕉YuNG
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-28
2009-03-10
2008-12-30
2009-01-01
2008-12-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


又係busy 的星期日 分類: 未分類

 今朝係觀塘趕番屋企

為佐下午學琴(排練)...

~~今日排練首分fly燕....(練佐成2個鐘)

仲要激死譚生tim...(究竟今個星期我地發生咩事呢...唔通係上星期ge事???)

話說上星期譚生冇同我地一齊練. but 有間學校話想try 下同樂團排練, 交流下...

but they....不願置評.

不過今個星期排練有樣好special ge 野..kaka 派糖...

細佬去佐beijing 冇番樂團...so 冇 kaka 好似冇人記得(代理啦...)首席wow hoho~

我好似好低能tim..

正常番... 今晚又要去北區排練啦...但係今晚龍哥哥唔會去.

咁得我同d姐姐(d姐姐都唔知會唔會去)

好驚驚啊, 如果得我一個拉Bass ...唉...我又唔係好得..

but...今晚竟然冇琴..(不知是福是禍)

於是就坐執邊聽下啦...點知啊媽竟然話可以聽到sleeping..真係唔明佢..(難道古典音樂真係咁..??)

and then finish this 之後就要去機場接細佬.

去到機場, 又想起4月要去北京ge事...

話說4月就同樂團去北京啦, but 我係樂團又冇咩fd( p.s 佢地差唔多個個都大過我咁多, not all la.)

others:我又好驚我拉得唔好(p.s.我d技術唔好咁好) 但係你叫我練多d琴我又懶得搬咁大件野出來..piano 就話好姐..

另外學校又要請咁多日假, 雖然係考試之後, but 都有好多hw 啦...and 我又唔知d卷幾多分

番來追課程會唔會好辛苦呢??

但係樂團訂佐番來ge機票未呢??

提唔提早番好呢..??唉...

講番接細佬果陣啦~

咁我地專登buy 佐d薯條俾佢食啦...點知佢竟然唔食...(wow 奇蹟啊)

after that 番到屋企等佢派手信啦..

點知個個都有得我無 kaka 算啦...

唉, 就來2點啦..好眼訓啊

ZZZZZZZzzzzzzz