大家想唔想知我點解我無啦啦幾日唔見人呢?
哈哈, 我去佐北京交流+表演+玩...hehe~
真係好啊, 又有得玩又有得學野, 好開心啊
識到好多fd啊, 而家攪到有d掛住你地tim, hehe~
不如講下由11至16號我做佐d咩啦..haha, (真係好開心啊!!)
首先11號啦, 咁我地8:00就一齊坐車去機場啦..
起初同佢地完全唔熟, 攪到好悶, 得我同嘉利一齊, 但係我地又唔算好熟, so 一齊都係無野講kaka
咁去到果到就成2點幾3點啦, 仲要無啦啦有個大提琴未送到過來, 咁就係果到係咁做手續啦...攪到好似4點幾先去玩...
一出到機場, 仲要為出面開佐冷氣, 好凍啊..... (變佐雪條啦)

then我地第一站就去佐shopping !!! but 都無咩野好buy..果商場又唔係好大, 咁我地(指我同嘉利同一d哥哥姐姐啦)唔行街change 去探險啦..
我地行佐唔係好遠, 又番番來...bc 我地懶, kaka~ 跟住去佐間面包店buy 野食...俾張相你地睇啦, Kaka
之後去佐食飯...食完無啦啦有birthday cake...咁先知原來呢日係譚太生日,(譚太生日快樂啊!!! )

and then 晚上番到hotel 之後, 緊係練琴啦, (成班音樂發燒友咁, ^^)
but 我無得練... bc 我要去音樂學院借bass, 唔係邊有得練wow, 唔通係hk拿過來咩...
<-- photo of double bass
and then 佢地練到都幾夜啊, 咁我係執邊聽啦.. 一路睇住份譜一路當練緊咁啦...(當然有d悶...有d姐..):P
after that 練完之後...咁就緊係沖涼訓覺啦...
第2日ge行程就聽日先講啦...
做hw啦, 88
|