☆°.~FoReVeR FrienD~°﹒☆
chiuyung
暱稱: 蕉YuNG
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-28
2009-03-10
2008-12-30
2009-01-01
2008-12-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


北京之旅 愉快 分類: 未分類

 大家想唔想知我點解我無啦啦幾日唔見人呢?

哈哈, 我去佐北京交流+表演+玩...hehe~

真係好啊, 又有得玩又有得學野, 好開心啊

識到好多fd啊, 而家攪到有d掛住你地tim, hehe~

不如講下由11至16號我做佐d咩啦..haha, (真係好開心啊!!)

首先11號啦, 咁我地8:00就一齊坐車去機場啦..

起初同佢地完全唔熟, 攪到好悶, 得我同嘉利一齊, 但係我地又唔算好熟, so 一齊都係無野講kaka

咁去到果到就成2點幾3點啦, 仲要無啦啦有個大提琴未送到過來, 咁就係果到係咁做手續啦...攪到好似4點幾先去玩...

一出到機場, 仲要為出面開佐冷氣, 好凍啊..... (變佐雪條啦)

then我地第一站就去佐shopping !!! but 都無咩野好buy..果商場又唔係好大, 咁我地(指我同嘉利同一d哥哥姐姐啦)唔行街change 去探險啦..

我地行佐唔係好遠, 又番番來...bc 我地懶, kaka~ 跟住去佐間面包店buy 野食...俾張相你地睇啦, Kaka

之後去佐食飯...食完無啦啦有birthday cake...咁先知原來呢日係譚太生日,(譚太生日快樂啊!!!)

and then 晚上番到hotel 之後, 緊係練琴啦, (成班音樂發燒友咁, ^^)

but 我無得練... bc 我要去音樂學院借bass, 唔係邊有得練wow, 唔通係hk拿過來咩...

 <-- photo of double bass

and then 佢地練到都幾夜啊, 咁我係執邊聽啦.. 一路睇住份譜一路當練緊咁啦...(當然有d悶...有d姐..):P

after that 練完之後...咁就緊係沖涼訓覺啦...

第2日ge行程就聽日先講啦...

做hw啦, 88