今日番學校首先聽佐個講座, 跟住睇佐場英文drama
then放學, 但係我2點要番番學校排練, 要練到5點啊!!!><"""but我提早走, 因為今日係我地屋企ge大日子啊!!!
細佬畢業啊!!婆婆生日啊!!!
我練到4點就沖去小學...其實我係想見尹老師多過睇畢業典禮:p
我見到尹老師真係好開心啊!!!.kaka!
跟住我地傾佐一陣...但係佢太受歡迎啦, 太多人搵佢啦....so我地傾佐唔知有冇5min><(sorry啊小學ge同學,我約唔到尹老師啊, 因為都未講佢就走佐啦...><, 我會星期一去約佢嫁啦)!
好啦, 講番今年個畢業禮啦,我覺得今年個畢業典禮冇我地上次咁感動,(因為我見到個個都笑得好開心, 我地上年就好多人喊...)唔知係錯覺定點啦...
哎啊!...我唔得閒住啦...下次再講啦88^^
|