☆°.~FoReVeR FrienD~°﹒☆
chiuyung
暱稱: 蕉YuNG
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-28
2009-03-10
2008-12-30
2009-01-01
2008-12-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 6 月 27 日  星期五   雨天


2008-06-27 傷心 分類: 未分類

 考試後, 試卷陸續派回, 可惜成績不太理想...

今次又輸啦...(我都唔明點解我會唔開心,以前ge我成績幾差都唔會唔開心, 就算考第11都係當無事...kaka, 真係想好似以前咁, 唔好有咁高要求)...

仲有3科未派...俾你地估下暫時的成績啦........

CHIN1--62/100, CHIN2--71.5/100

ENG1--78/100, ENG2--100/135, ENG3--64/91

MATH--100/120

LS1--39/50, 2--27.5/30

CHIS--77.5/100

MUS--96/100    <--最失望, 仲要同X同分, 無可能嫁,有D接受唔到TIM..

HE--39/50

MUS 過完暑假要考試啊.唉....想唔到有咩歌(1-2min only)要有特色,高難道,有咩好介紹呢??? 但又驚練唔切TIM...(苦惱中...)

7月4日係一個大大大大大大日子啊!...小學ge同學, 你地會唔會番去啊?但係而家又驚校長話太多人唔想我地番!咁點呢???

but我sd佐email去問老師, 但未覆, 有新消息就同你地講啦...但係我想知而家大約有幾多人會番??

而家要練琴啦...886