今朝成11點先起身...
跟住x打來傾電話,但係我唔得閒佢又唔俾我收線....攪到又浪費佐1個鐘
下午去佐婆婆到食, 跟住就陪啊媽,婆婆同aunt去旺角行街
去果到其實係幫我buy表演d衫...thxthx
then番屋企繼續整禮物俾尹老師lu...唔講啦88