:'(... 呢排好多野做啊...><
晚晚都要畫畫...(一畫最少5個鐘)
攪到成2點幾都無得訓...(如果你叫我唔好咁俾心機...我都想...但係做極都做唔到...如果見到份野唔夠好,就訓唔著)
想溫書都唔得...
好彩上堂無訓覺...都聽到書
but...今個星期好多測驗, 但係無溫書...可以話.衰哂.><"
星期五又要music 考試,but 都無時間想點練,(咩都未think過) 死緊啦...:'(
點解我地會好似番佐bb班咁成日都要畫畫嫁