鳴鳴鳴...今次考唔到第1啊, outstanding 都唔知有冇tim... Ms Wu 做咩唔講埋wow.. 鳴鳴鳴
(希望派成績果時唔好喊啦...)
知道佐我考唔到第1之後, 表面上就好似無咩野...but..眼淚已從心中不繼地流出
我不繼反省..為何會這樣?是我不夠努力嗎?還是我太輕敵?
我相信種種原因都是導致我這次失敗的原因
唉...如果想下次再努力以取得好成績, 我相信機會微, 因我咁多堂無番...死緊啦...
難道我從此要跟第一之位說再見嗎??
(這次應該是你考第一了, 雖然我很不服, 但仍恭喜你吧!)^^
>.<
|