哎呀...咁失察tim..."愉"字打佐"偷"字..(其實想講一個人...就係...我細佬hehe)
哈!又到佐我最最最中意ge星期日啦..好開心啊
呢幾日都好似好靜咁, 無人on msn, 無人打電話俾我...^^ 因為我地差唔多有半班去佐camp, 希望你地玩得開心啦!
***另外, 過佐今日...星期一,二,三都要表演啊^o^ 希望你地支持我啦kaka!!!
做下宣傳先:
北區管弦樂團又有音樂會啦!!!!!!
7月8日星期二晚8時, 香港文化中心, 門票100,120,主題:帕格尼尼主題音樂會--魔鬼的笑聲
曲目:仲夏夜之夢序曲,鱄魚鋼琴5重奏,拉赫曼尼諾夫ge帕格尼尼主題狂想曲,帕格尼尼ge第1號小提琴揍拹奏曲.......
大家記得捧場啦, 因為我都有份拉啊
|