又打blog lu~^^
今日勁遲起身..因為太累啦...12點先起:p
之後又去佐大都會排練....聽日又表演啦..^^
唉...頭先練到2隻手指起水泡 ...好痛啊..(ka我係唔係好努力呢..= =)
聽日仲要表演........................................>.<
番到屋企無啦啦想起music day d野..
如果呢個假期出來練得唔得? 對唔住啊...
我地仲有個drama 未攪dim..首歌我想執下得唔得? 對唔住啊...唉..........
打住咁多先..88~
|