好耐大打啦.今次應人地要求,,打下啦...-- --
今日好眼訓啊..尋夜為佐要整攤位Dx飾..成晚冇訓
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
今日番學校好多野做.不過玩得好開心,但係勁冇精神.>.<
一番到去就上佐hall跟住成個上午都係hall咁制
勁多野做..拉完bass,普通話讀經,再彈琴.
做完高form一埸,再做低form一場,
唉...高form果場衰佐..
首先弦樂果到最後亂哂,,好彩都一齊收到
then..讀經唔好講..都唔知讀咩..係咁讀錯..
到彈琴...唉,,..踩錯制..彈錯哂...真係................唉.
低form果次好d無咩出錯...:)
不過都幾happy..ms tam係後台到遙控我..哈!
表演完就去整攤位啦...太遲落去攪到冇咩野做...ZZZZZZZZZZZZZZZ冇哂精神
d棉花糖好受歡迎啊..但係d多士同chicken串就.....
之後mr lee太太同個仔來佐..好好好好好可愛啊^^ mr lee 話dx飾好靚...好happy不過如果有多d時間一定會整得好d(星期六排練,星期日表演再排練..冇時間整)
之後2點幾..又要去排練....24號山頂報佳音啊..記住來睇啦^^
排完練番到屋企勁眼訓...好早就訓佐lu~ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
|