星期日啊!!
今朝一早去睇kung fu panda...都幾好笑啊!
then就要去b團排練......(我開始覺得b團有d悶lu..因為我拉d野真係好少又好簡單)但我會繼續努力拉好佢嫁kaka
跟住就同人夾琴啦...有少少挫敗感tim...因為我無咩點練第2首歌...so夾得唔係好成功,
ha! but 第1首都ok啊..比我想像中好...
今晚要去北區排新歌lu..唔知會唔會好難呢?
好啦88!!