今日, 係2008年7月8日.
今晚,係我地北區管弦樂團表演ge日子!!
好happy啊...終於表演啦!!
我地3點就開始排練,練到6點...跟住食飯
不過我地食得好快...kaka食完就周圍玩同拍照
由於係文化中心, so我地係到玩個管風琴....:p (但係好高啊....有d畏高tim )
玩下玩下就8點lu...
心情難免有d緊張, 話哂第1次係文化中心表演. 仲要爸媽叫佐好多人來睇.......
好彩, 都冇咩點出錯^^
當我地休息果陣.....kaka我地係後台玩得好開心呢!!
總括而言, 今次表演都算成功ge.........................................
(遲d post埋d相上來先)hehe!
沙田管弦樂團08音樂會
30/8(六)
沙田大會堂演奏廳~v~ 請多多支持!
<係fd就一定要到
>
|