好耐無打啦...sorry! ><
終於都放假..但係日日都係屋企無野做, 好悶啊! ><"(寧願番學啊!)
好悶啊好悶啊...
攪到日日開住個電腦, 但係又唔知做咩好.
同人傾下msn, 個個都係話悶, 攪到悶上加悶..=。=
今日仲要某個人無啦啦係msn 對住我爆粗, 又係咁唔知講d咩,好似好嬲咁
係無野做果陣, 就緊係自自然然行佐埋部琴到玩下啦..
點知一玩就起唔到身, 咁就溫唔到書又做唔到hw啦
希望明天會更好吧.!~