☆°.~FoReVeR FrienD~°﹒☆
chiuyung
暱稱: 蕉YuNG
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-28
2009-03-10
2008-12-30
2009-01-01
2008-12-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天


哈哈~ 開心 分類: 未分類

Today 我要去郭得勝注冊,細佬有去學校拿成績表,但係啊媽得一個,啊爸要番工,唯有幫我注冊先啦,哈哈 ! 攪到我細佬係咁發脾氣

係郭得勝到,我算係最早到果個啦,哈哈~  first 當然要注冊,跟住buy 暑假作業(好多功課,但好睬唔係好難),andthen 去聽要注意的事:唔準bring手提電話,如要bring,手提電話只可以打出打入,唔可以有games and take photos功能............,哈哈~  由此可見,呢間係一間校風幾好的學校,哈哈~ finally is buy 校服,突然龔泳翹媽咪問我龔龔係where! 好cutie ar 佢媽咪叫佢龔龔,哈哈~ 

去完郭得勝後,就同細佬去拿成績表。我地竟然見到謝佑丞(應該無打錯掛),佢可能都會入郭得勝.哈哈~  如果佢入埋我地學校咪有6個人係郭得勝到讀,哈哈~ 

.....................過佐無幾耐,哈哈,到學校啦^.^   細佬今次考得都唔錯,但仍須努力!! 之後,我就去送個驚喜俾尹老師啦,佢見到我好開心啊!佢知道我入郭得勝唔去其他學校仲開心,因為學校極力推薦呢間學校 ,哈哈~  跟住就同佢傾佐一陣,Miss Lam走埋來一齊傾,同miss Lam 傾緊係要講下音樂的野啦,哈哈~ after that 就一齊向校長報喜我入郭得勝 哈哈~  校長超級開心啊,話要俾心機,做top gril! 講下講下又無端端讚我.........哈哈~ 

Then我要上番6樓叫細佬走(佢係上面同同學play緊),行到2樓見到Miss Yu, 又傾一陣, 話有好多人入郭得勝,郭得勝好似變佐我地嘅天下,哈哈~  叫完細佬走之後,又見到Miss Yu(今次係一樓飯堂)又傾佐一陣,哈哈~ 走果陣時,我最唔想見到的人竟然出現(咯咯雞) 唉.........佢又係到同尹老師傾.......... 不過唔知佢見唔見到我,希望見唔到啦!!!!!!!

下午去婆婆到食飯,好好味啊,哈哈~ 之後我細佬就連續sleep佐5個鐘,哈哈~ (細聲D!!!)

好開心啊,星期日我表妹同表弟來香港慶祝我婆婆生日,哈哈~  呢兩個星期仲有可能去睇戲,哈哈~ 因為有人在MSN寫住---傻豬, 入邊間學校唔緊要架, 最重要係自己努力讀書, 先至會有好成績架, 乖啦! 唔好再唔開心啦! 我地去睇哈利波特, 再睇埋傻瓜青蛙軍曹, 好唔好!!!!!  唉........不過佢見我無點UNHAPPY就唔肯認佢打過呢句野,有人講佐唔算數啊,唔好學啊,不過我有辦法攪dim!哈哈~ 

好啦,我要叫果隻懶瞓豬醒啦,88哈哈~