唉...........今日放榜啊............唉
First 取佐成績表先! 考得都唔錯,係全級十名內:(班no.6, 級no.10)
Then is公怖升中派位成績, 唉............. 真係題都唔想題! 點解會咁? 無可能,我無法接受啊!!!!
我竟然入天主教郭得勝中學 唉........ 雖然學校仲有四個人陪我,但係我唔服啊!
之後下午就去番沙田官立同呂明才到再try 下。呂明才要明天考試先知得唔得。沙田官立就即日知結果,希望得啦............
唉................. 唔講啦,心情bad,sorry,88
|