♥.iamalonelyguy<3
啦啦隊雖然辛苦左好多日- 雖然輸左,但系我都系好開心- 因為好奈都冇試過咁多人一齊努力- 由心散到团結呢個過程- 個個都付出左好多- 當中既樂趣吾系局外人可以明白到-
寶貝* 你走左3個幾月喇* 腦海經常都有你既影子* 吾知你過成點呢* 我都吾會搵得返你* 希望你吾好嬲我喇* 其實有好多野都想同你講咖* 吾知你會吾會聽到*
16-01-2010*