2-0n-2 輸 左 lu , 搞 錯 呀 , 熙 仔 又 唔 黎 , 搞 到 我 一 打 二 , 最 衰 個 死 人 呀 哥 , 咁 晚 先 番 搞 到 我 要 等 佢 , 搞 到 晚 訓 又 早 起 身 =口= 好 彩 佢 唱 歌 個 到 都 輸 左 呵 呵 呵 呵 ! xDDD