今朝孤LINGLING一個咁系到等鎂C佢地黎 打波打到12點幾就老LU 回家 ZZZ ZZZ訓到點幾起身 補習 補完 去左陸美屋企挽 GD 系佢屋企個鱼池挽龜 好得2牙 BUT 挽龜變葬龜 唉 跟住仲要5見左巴士卡LO 好悲哀 我1定要好努力考好個試!!!!!!!!!!!!!