今日系花生ge birthday 今朝起身整好d朱古力 突然有人打比我 我以為系cat king所以5聽住 跟住cat king又打呢 我話等一陣再打你 ok...打比佢 點知戈個系花生手提lo 番到學冬琳豬幫我比佢~~~~~
各位babe有咩歌介紹下牙!!! thx~ >3<
大便的離去 是廁所ge挽留!!!!
唉! 我以後都吾比出街牙 (; ^ ;)
起左身之後 本來諗住去打波ge
不過個個都話5去 米算lo
之後就同左chicheng豬去行街街
約左3:20系巴士站等22號
去到水抗尾落車 嘩!今日好多人牙
首先去買xx餅同牛雜(好辣牙)
然後就去左信達照貼(照左3部)
照完就去左買餃子..yammy
之後chicheng就去買咖啡味ge雞蛋仔
跟住去買壽司 yammy
行去搭車番黎 食左小小chicheng啲咖啡味ge雞蛋仔
跟住就話;同原味有咩分別牙
佢話;超好食lo 好5同ga
我話;牙~d雞蛋仔好咖啡牙
我地兩為左lee句話笑左好耐
番到去chicheng買左個雪糕
就番左屋企打QZ lu~