2006 年 12 月 13 日 星期三
要做電腦哇...
1個字:: 苦 !!
仆佢個街丫。
人地做半年既功課我就要做2日
唉* 早知就早d做喇>.<
唉* 冇心機打丫... 收工
刊登時間︰2006-12-13 08:51 PM
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]