| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
食屎大的pcs  |
分類: 未分類 |
今日lunch~
閃避球總決賽....
我地1C對死人1D
話個死肥仔平判明幫1D啦
個波彈左地都有5,6下
我接住左跟住比我D隊友
點知個死肥仔話
1號仔出黎啦~唔好玩野
跟住勁無奈lo
我地10個比人扔中有9個都係死肥仔玩野啦
避波個d個肥仔話明扔中唔計
e家個d避波扔中又計...
食屎大架???
跟住我地班勁唔服lo
跟住我話數3聲講
pcs真賤利!
跟住我數3...2...1...
得幾個講....
你地正廢物= =
上返班
我狂講1D某某人d壞話lo~
D女仔話
唔好咁啦....
我勁無奈lo=o=
跟住體育堂(3堂^^)
體操fitness...
我組合動作拿左7分...
跳唔知乜個度拿左9分>3<
不過..........100分最高= =(玩下姐)
(10分最高)
跟住好似有2條友拿10分
我平均分得8分...
跟住返屋企lo>#<
(本故事只是虛構)<講下姐= =
|
| 發表時間:2009-01-15 09:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
琪' 於 2009-01-17 09:06 PM 發表:
屌~係囉,班費柴pcs,膠膠地嘅,on9造唔好做平判啦,pk,明偏幫啦,比坐幾多錢吖!!我哋係靠實力嘅,唔係靠屎橋!!!!
|
|