好野~去完教育營了,嘩,真係想死,間屋細到想死,又同個老師一齊,冇得玩卡同埋睇電視~第一日的觀星活動是on99的,上到天台咁鬼黑,用電筒都唔光...第二日好玩小小,有個自由活動,嘩!我立即去左踏單車,點知..最無奈的是踏到一半個單車爆tie..我握左10分鐘先返到去....晚上仲玩咩黑夜x寶,去到第2個地點我個組搵唔到要搵的野,咪大叫叫老師幫拖,點知等左半粒鐘先黎幫我地,真係想...第三日,我在食午餐的時候,同個死肥仔抄架,最尾佢都淆底同我道歉~
返到屋企勁開心,因為唔駛再聽馬廣進的鼻聲......
|