今日我一返到學校,比個死人尹柏軒係度狂整我,佢打我個樣勁染...上到課室,我地成班入哂課室10秒都唔夠趙老師就黎度,搞到我地無得講野~仲想同馬迪迪一齊講乜水乜水的是非,老師咁鬼快到點講牙,平時都起碼5分鐘啦!!!
收功課時,個死人李慧詩仲花式跳樓,搞到我咁辛苦係度收功課,好彩我未收齊一樣就返到黎,如果唔係真係想打染佢!!!!!!!
上英文堂前,趙老師仲要係度追我地d回條,我真係想死,日日都無回條....
上PE堂,wo~我最憎側手反,老師係要我地側手反,好彩我都做到~~~~
小息時,我係度同人地講野,無啦啦我地的音樂老師要我去禮堂表演琴,我當時勁冏lo~~(冏=無奈)
去到音樂堂,老師要我係咁多同學到play琴,好彩都全部拍手,幾驚無人拍手....
|