影好耐無上qooza呢~~有無人掛住我呀?>v<((被打 影既第二次考試開始左喇!(其實開始左幾日lu...) 影今次有好好溫書架~~(謎 : 點解你上網?)啊哈哈, 呢層呢, 就呢, 呃......好喇, 我承認我無溫書好拽甘上網......但系!我都系因為掛住網友們!(謎 : 咪揾藉口!)-3-吊頸都要透透氣架嘛~~~話說影上次無講到成績如何, 今次影會講架~系咪好期待呢~?(謎 : 無人想睇你d爛成績wo......)嗚~算啦, 我會照講滴~~期待下啦~~
---------------------------------------無聊文畢--------------------------------------
|