今日係我同傻一37個月既紀念
我地放工去左行左一陣.
就食八喜喇..
有hsbc既套餐
好好食呀..
不過d野就出得好慢
搞到815先食完
之後我地就好趕去ua times sqaure
係呀.去睇「特務S嘜 (Get Smart)」
好好笑呀
今日重好unexpected地收到傻一送俾我既 島谷瞳 delicious best cd
原來佢靜靜雞買左...
唔怪得知唔見左...
多謝呀..!!!haha
第37個月紀念喇!!!!