終於都到function既日子..
成個過程我真係跟得好實
一路都睇哂所有野..
好緊張呀..
好在最後都係無問題..
自問真係唔錯..
都係靠大家既努力..
今日好似真係鬆左一大口氣..
yeah!!
lunch同佢地食飯...反而係我最唔想既一件事..
之後返屋企hea左一陣
同佢地出左去食沙爹王..
之後就去搵傻一
我同佢食左尖咀魚旦等等
就返屋企喇!